رسانه اینترنتی دیدوشنو
0

ترفندهایی برای استایل با اعتماد به نفس

ترفندهایی برای استایل با اعتماد به نفس
بازدید 1163

تهیه کننده: محمد برات زاده     گوینده: حسین الهی       صدابردار: فاطمه جمادی       تدوین گر: فاطمه جمادی

استایلی با اعتماد به نفس

ویژگی‌های بدن

برترین ویژگی‌های بدن خود را پیدا کنید و آن‌ها را به نمایان کنید. با برجسته کردن قسمت‌های بدن خود که عاشق آن هستید، احساس اعتماد به نفس خواهید کرد. اگر پاهای زیبایی دارید، دامن‌های چاک‌دار و شلوارهای تنگ تا زیر زانو بپوشید تا فرم پاهای خود را در معرض توجه قرار دهید. اگر اندام کوچکی دارید لباس‌هایی با دیزاین ساده، یک دست و پارچه مینیمال می‌تواند اندام را بزرگ‌تر نشان دهد. خانم‌هایی که فرم ساعت شنی دارند باید سعی کنند کمر باریک خود را برجسته کنند، این در حالی است که بهترین استایل برای اشخاص دارای فرم بدن گلابی، پوشیدن رنگ‌های تیره در پایین تنه است، تا توجهات مستقیما به سمت بالا تنه باشد. تفاوتی ندارد که فرم بدن چگونه است، روی ویژگی‌های خوب اندام تمرکز کنید.

استایل

خودتان را محدود به استایلی یک شکل نکنید، ذهن خویش را باز بگذارید، آیتم‌های جدید را امتحان کنید و ریسک پذیر باشید.

ترندها

همه ترندها برای همه فرم‌های بدن مناسب نیست. بنابراین تنها مد روز بودن یک لباس به این معنا نیست که حتما باید آن را بپوشید.

پارچه

هر پارچه‌ خصوصیت متفاوتی دارد و نحوه نشستن آن‌ روی هر اندامی متفاوت است. از پارچه‌های خیلی براق دوری کنید که نور زیادی به خود جذب می‌کند و اندام را بزرگ‌تر از خود واقعی نشان می‌دهد. پارچه مناسب با رنگ و برش درست به راحتی می‌تواند چند کیلو از وزن شما کم کند.

رنگ‌ها

مردم به رنگ‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند و رنگ‌ها باعث ایجاد خلق و خو و واکنش‌های خاصی می‌شود، بنابراین یاد بگیرید که کدام یک از رنگ‌ها باعث بهتر شدن سریع خلق و خو و اعتماد به نفس شما می‌شود. رنگ‌های مناسب خود را پیدا کنید و چگونه استفاده کردن آن‌ها را یاد بگیرید.

احساس راحتی در لباس

پوشیدن لباس راحت به صورت مشخصی باعث می‌شود که شما احساس راحتی و آسودگی داشته باشید اما اشتباه نکنید، این مسئله در مورد پوشیدن لباس راحت نیست، بلکه در مورد احساس راحتی در لباسی است که می‌پوشید.

رفتار درست

اینکه نشان دهید در لباس خود راحت هستید، باعث می‌شود تا عدم تناسب و تمام نقص‌های چهره که در مورد آن‌ها احساس بدی دارید، کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

ممنون از اینکه با ما همراه بودید دیدگاه و تجربیاتتان را درباره این موضوع با ما و دیگر مخاطبان دیدوشنو به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin