رسانه اینترنتی دیدوشنو
0

اعتماد به نفس بالا شما را لاغر می کند

اعتماد به نفس بالا شما را لاغر میکند
بازدید 1172

اعتماد به نفس بالا شما را لاغر می‌کند

رابطه لاغری و اعتماد به نفس چیست؟ ظاهر فیزیکی و اعتماد به نفس اغلب ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.
در ادامه با هم بیشتر در مورد این موضوع صحبت میکنیم.

رابطه لاغری و اعتماد به نفس

دلایل بسیاری برای کاهش وزن و به‌وجود آمدن اعتماد به نفس وجود دارد. فرقی نمی‌کند که با کاهش وزن سلامتی خود را بهبود دهید یا لباسی را که دوست دارید و برای خود خریده ‌اید بپوشید.

ظاهر بهتر

اکثر مردم برای این که ظاهر بهتری داشته باشند می‌خواهند وزن کم کنند. وقتی بهتر به‌نظر می‌رسید، حس بهتری نسبت به خودتان دارید. شما به نحوه تناسب لباس و نحوه حرکت خود مطمئن هستید. داشتن احساس ارزشمندی و خوب نسبت به بدن و ظاهر شما تاثیر مثبتی دارد و به میزان قابل توجهی اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

داشتن احساس بهتر

اگر به روشی سالم وزن کم می‌کنید، به این معنی است که به درستی غذا می‌خورید و به‌طور منظم ورزش می‌کنید. هر دوی این‌ها حال شما را بهتر می‌کند. راحت‌تر به خواب می‌روید، شما انرژی بیشتری دارید و با ورزش منظم، بدن شما به‌طور طبیعی مواد شیمیایی مربوط به احساس خوب مانند اندورفین و انتقال دهنده‌های عصبی، سروتونین و نوراپی نفرین را افزایش می‌دهد که هر دو هدف داروهای ضد افسردگی هستند.

محقق کردن اهداف

هرکسی که قصد کاهش وزن را دارد می‌داند که این یک جنگ است و به سادگی برنده نمی‌شود. اما زمانی که به اهداف کاهش وزن خود دست یابید، اعتماد به نفس خود را افزایش می‌دهید و این باعث می‌شود حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. برای این که خود را برای موفقیت‌ها آماده کنید، اهداف کوچک و قابل اندازه‌گیری را برای شروع کاهش وزن خود تعیین کنید.

توسعه کنترل

احساس عدم کنترل یکی از دلایل اصلی افسردگی و اعتماد به نفس پایین است. پس از این که به اهداف کاهش وزن خود رسیدید، ثابت کرده‌اید که کنترل خود را در دست دارید. شما یاد گرفته‌اید که از منطقه راحتی خود عبور کنید، عادت‌های بد خود را مهار کنید و حالا می‌دانید که می‌توانید این کار را انجام دهید. شما بدن خود را آموزش داده‌اید تا آنچه را که می‌خواهید انجام دهد و این اعتماد به نفس را دارید که بدانید می‌توانید آن چه را که در ذهن دارید انجام دهید.

به‌دست آوردن حمایت

وقتی به یک باشگاه ورزشی یا کلاس مدیتیشن می‌‌پیوندید، با اشخاصی آشنا می‌‌شوید که علاقه‌‌های مشابهی دارند. این افراد وجود دارند تا به شما در رسیدن به اهدافتان، چه در داخل و چه در خارج از باشگاه، کمک کنند. داشتن یک سیستم حمایتی قوی از افراد با علایق مشترک، شما را اجتماعی نگه می‌دارد و اعتماد به نفس شما را بهبود می‌دهد. احتمال دارد به این دلیل شروع به کاهش وزن کرده باشید که می‌‌خواستید بهتر به‌نظر برسید یا سالم‌تر باشید، اما این یک راه عالی برای افزایش طبیعی اعتماد به نفس و یادگیری دوباره احساس خوبی در مورد خودتان است.

ممنون از اینکه با ما همراه بودید دیدگاه و تجربیاتتان را درباره این موضوع با ما و دیگر مخاطبان دیدوشنو به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin