رسانه اینترنتی دیدوشنو
0

افزایش اعتماد به نفس با اصول جادویی لباس پوشیدن

افزایش اعتماد به نفس با اصول جادویی لباس پوشیدن
بازدید 1167

افزایش اعتماد به نفس با اصول جادویی لباس پوشیدن

طبق تحقیقاتی که تاکنون روانشناسان روی موضوع پوشش مناسب و رابطه آن با اعتماد به نفس فرد بررسی کرده‌اند، به این نتیجه رسید‌ه‌اند که نوع پوشش در عملکرد و رفتار افراد بسیار تاثیرگذار است. به طور مثال طبق آزمایشی که روی دانشجویان پزشکی انجام دادند، آن دسته از دانشجویانی که لباس سفید مخصوص پزشکان را به تن داشتند از نظر عملکرد بسیار موفق‌تر از افرادی که لباس روزمره خود را پوشیده بودند داشتند. در نتیجه باید با توجه به شغل و حرفه خود و متناسب با هر وضعیتی لباس مخصوصی به تن داشت.

متناسب با فرم بدنتان لباس بپوشید

انتخاب لباس متناسب با فرم بدن جزء موارد ضروری است که بایستی آن را یاد بگیرید چون از اهمیت زیادی دارد. اگر بدانید با چه مدل شلوار جین یا دامنی اندام شما زیباتر و جذاب‌تر جلوه می‌کند، می‌توانید یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

افزایش اعتماد به نفس با لباس‌های ویژه

زمانی که درباره اندام خود آگاهی کامل داشته باشید و قسمت مورد علاقه خود را تشخیص دهید می‌توانید برای نشان دادن آن بخش از لباس‌های ویژه و خاصی استفاده کنید.

افزایش اعتماد به نفس با رنگ‌ها

شناخت رنگ و ست کردن رنگ‌های مورد علاقه جزء یکی از موارد بسیار مهمی است که با رعایت کردن آن می‌توانید یک هارمونی بسیار زیبا در لباس‌های خود ایجاد کنید. سعی کنید همیشه از رنگ‌هایی استفاده کنید که چهره شما را شاداب و درخشان جلوه دهد و از استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های خسته کننده و کدر پرهیز کنید. انتخاب اکسسوری‌های رنگی مطابق با لباس نیز می‌تواند کمک کند تا استایل شما بسیار شیک شود.

با حس خوب لباس بخرید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هنگام خرید لباس باید به آن توجه داشته باشید، این است که از بین آن همه تنوع، لباس‌هایی را انتخاب کنید که طرح، رنگ و مدل آن در شما احساس خوبی ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن حس خوبی دارید. پس اگر به عنوان مثال از لباس‌های یقه‌دار خوشتان می‌آید هرگز خودتان را مجبور به پوشیدن لباس‌های دکلته نکنید بلکه بگذارید لباسی که انتخاب می‌کنید حالتان را خوب کند.

استایل خود را به روز کنید

یکی از مواردی که در امر افزایش اعتماد به نفس با لباس مناسب بسیار اهمیت دارد این است که بتوانید استایل به روز و مطابق با مد داشته باشید. برای این کار می‌توانید مدل مورد علاقه خود را در شبکه‌های مختلف مجازی دنبال کنید، مجلات مد و فشن روز را بخوانید. با این کار شما اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت زیرا می‌دانید که لباسی که به تن دارید بسیار خاص و منحصر به فرد برای شما است.

ممنون از اینکه با ما همراه بودید دیدگاه و تجربیاتتان را درباره این موضوع با ما و دیگر مخاطبان دیدوشنو به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solverwp- WordPress Theme and Plugin